Kom jij ons team versterken?

5 april 2021


Om onze opdrachtgevers op proactieve en mensgerichte wijze te blijven bedienen, zijn wij op zoek naar een creatieve, energieke & proactieve collega. Ben jij gedreven in administratieve en marketing & communicatie gerelateerde werkzaamheden en voel jij je thuis in een klein en commercieel team? Solliciteer dan nu op deze dynamische rol van Office Management / Marketing & Communicatie Medewerker!


Als medewerker Office management/ Marketing & Communicatie, ben jij de ontzorger voor het team met een helicopterview. Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:

  • Je beantwoordt de binnenkomende communicatie (mail en telefoon) en ontvangt onze gasten;
  • Je vult de database met cv’s en je werkt vacatures uit om ze vervolgens op diverse jobboards te plaatsen;
  • Je werkt opdrachtbevestigingen uit en zorgt voor een up-do-date CRM-systeem;
  • Je bent verantwoordelijk voor het oppakken van projecten rondom wetgeving en certificering;
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse marketing, communicatie en social media activiteiten;
  • Je plaatst nieuwsitems op de website en verzorgt wekelijks de Matchbouwers-update;
Jij fungeert als gastvrouw/heer binnen ons kantoor. Hierdoor heb jij de verantwoordelijkheid voor de uitstraling van ons kantoor en zorg je dat alles goed geregeld en verzorgt is.

Functie-eisen
De volgende zaken zijn belangrijk om succesvol te zijn in deze rol:
  • Aantoonbare ervaring met de gevraagde werkzaamheden;
  • Ervaring of affiniteit binnen de recruitmentbranche of binnen de bouw;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Professionele ervaring met sociale media en marketingactiviteiten;
  • Kennis van systemen als Joomla, Mailchimp en Canva is een pré.

Competenties die jou typeren: resultaatgerichte doener, secuur, flexibel, stressbestendig, creatief en betrokken.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een moderne werkplek met sociale/enthousiaste collega’s op een toplocatie in hartje Breda;
  • Een ambitieuze omgeving met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid in je functie;
  • Een leuke baan voor 28-32 uur per week, waarbij de maandag een vaste c.q. verplichte werkdag is;
  • Een passend salaris bij jouw opleiding en werkervaring ca. € 2.650,-/ € 3.500,- op fulltime basis.
  • 27,5 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband en een vaste netto onkostenvergoeding om zelf te sparen voor je pensioen.

Reageren?
Mail ons jouw cv plus motiviatiebrief. Voor de selectieprocedure nemen we een persoonlijkheidsanalyse af op basis van MyDrives. In de week van 12 april gaan wij een selectie maken en kandidaten uitnodigen. 

Elke week de laatste vacatures in je mailbox

Laat niet meer zien
Meinselect B.V.